بلوار پیامبر اعظم (ص) کلانشهر کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا - بلوار پیامبر اعظم (ص) کلانشهر کرمانشاه که شهرک‌های پردیس و صدرای این شهر را به بزرگراه امام حسین (ع) متصل می‌کند امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه با حضور «محمدطیب صحرایی» استاندار، شهردار کرمانشاه و جمعی از مردم و مسوولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شهردار کرمانشاه در آیین افتتاحیه این بلوار به اهمیت افتتاح این پروژه در کاهش بار ترافیک میدان آزادگان و گلوگاه شهرک پردیس و صدرا اشاره کرد و گفت: مرحله اول این بلوار به طول ۷۰۰ متر در ۲ باند به عرض ۲۴ متر ظرف ۶۰ روز گذشته به بهره برداری رسید.

«نادر نوروزی» همچنین از ادامه این پروژه در مرحله دوم تا مسجد شهرک پردیس شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: اجرای کامل این پروژه در کاهش گره ترافیکی میدان آزادگان که مسیر اصلی خروجی شهر کرمانشاه و راه کربلا و محل تردد زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) است تاثیری بسزای دارد و مطمئنا موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.

وی در ادامه از شورای اسلامی شهر کرمانشاه که لوایح اجرای این پروژه را ظرف مدت کوتاه تصویب کردند و همچنین اهالی منطقه که طی تفاهم نامه ای برای اجرای این بلوار در توافق نامه ای اراضی خود را در اختیار شهرداری قرار دادند، قدردانی کرد.

بلوار پیامبر اعظم (ص) کلانشهر کرمانشاه افتتاح شد

اجرای کوتاه مدت پروژه در اولویت شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود سرعت در اجرای پروژه های عمرانی را موجب کاهش هزینه های مالی دانست و گفت: از این بعد تمام پروژه های شهرداری کرمانشاه مشمول زمانبدی و تابلوی روزشمار است که طی آن مدت زمان باید حتما پروژه به اتمام برسد.

نوروزی اجرای به موقع پروژه را موجب شادی، رفاه و رضایت مردم دانست و افزود: سرعت در انجام کارها هم باعث می شود منابع تامین مالی پروژه دچار مشکل نشود و هم اجرای آنها برای مردم ملموس تر است.

آغاز ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه به طول هفت کیلومتر

همچنین با حضور استاندار کرمانشاه آیین "ریل گذاری" پروژه قطار شهری کرمانشاه به طول هفت کیلومتر در ایستگاه بلوار تاق بستان کلید خورد.

مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران از اختصاص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به این پروژه در کنار منابع خود شهرداری خبر داد و بیان داشت: امروز مراسم ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه به طول هفت کیلومتر از بلوار تاق بستان تا میدان آزادی آغاز می شود.

«غلام رضایی» همچنین از اجرای ۳۲ درصد کل پروژه قطار شهری کرمانشاه خبر داد.

گفتنی است بازدید از اجرای پیاده راه سراب قنبر و سطح شهر کرمانشاه از دیگر برنامه های «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در ادامه آیین بهره برداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) بود.

شهر کرمانشاه به عنوان نهمین کلانشهر ایران بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده و دارای هشت منطقه شهرداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha