۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85061479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان قدرت‌نمایی با سلام سرد در بدره ایلام دستگیر شدند

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی بدره از دستگیری ۲ نفر از عاملان قدرت نمایی با سلاح سرد در این شهرستان از توابع استان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان بیگی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ نفر با سلاح سرد در ملا عام اقدام به قدرت نمایی می کنند، بلافاصله گروهی از ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد ۲ جوان به دلیل اختلافات در فضای مجازی با ورود به یکی از محلات شهر ، باعث اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم شده اند و قدرت نمایی در ملا عام کردند.

فرمانده انتظامی بدره ادامه داد: ماموران پلیس امنیت و اطلاعات عمومی با عملیاتی هوشمندانه و مقتدرانه پلیسی ، موفق به شناسایی عاملان اصلی این قدرت نمایی که در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بودند، شدند.

سرهنگ بیگی تاکید کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی عاملان قدرت نمایی در مخفیگاهشان دستگیر که در تحققیات اولیه پلیسی به جرم خود اعتراف کردند.

وی با بیا ن اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به نقض کنندگان امنیت مردم را به هیچ کس نخواهد داد و اینکه خانواده ها بایستی ضمن نظارت بر فضای مجازی نوجوانان از اینگونه اتفاقات جلوگیری کنند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک با شماره ۱۱۰ پلیس را در انجام ماموریت های خود یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha