۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85062198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکیل ۵۷۵ صندوق قرض الحسنه مردم یار در ایلام

۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85062198
تشکیل ۵۷۵ صندوق قرض الحسنه مردم یار در ایلام

ایلام - ایرنا - مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت که امسال ۵۷۵ صندوق قرض الحسنه مردم یار به منظور کمک به مقوله اشتغال آفرینی به ویژه در میان نیازمندان استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علی ملک زاده روز دوشنبه در آیین توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال میان نیازمندان استان ایلام یکی از برنامه های سپاه را در زمینه اشتغال آفرینی اعلام و اظهار کرد: ۵۷۵ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار با سرمایه بیش از ۴۰ میلیارد تومان راه اندازی شده است که امیدواریم سه هزار شغل در استان طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در قالب این صندوق های ایجاد شود.

وی اجرای مستمر و دامنه دار نهضت مواسات و همدلی از اولویت های سپاه در جهت رسیدگی به نیازمندان جامعه بوده و امسال هر روز به صورت هدفمند توزیع بسته های معیشتی و بیش از ۱۲ نوع خدمت در راستای کمک های مومنانه به نیازمندان انجام شده است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: قبل از شکل گیری این نهضت جامعه آماری مشخصی از این افراد در استان وجود نداشت که با تلاش صورت گرفته اکنون این افراد شناسایی شده و در قالب نهضت مواسات و همدلی بسته های معیشتی بین آنان توزیع می شود

سرهنگ ملک زاده یادآور شد: امروز بیست و هفتمین رزمایش مواسات و همدلی در استان اجرا و بیش از پنج هزار دست پوشاک در آستانه سال نو بین افراد نیازمند توزیع می شود.

وی با اشاره به شکل گیری ۳۰۰ گروه ‌جهادی در استان تاکید کرد: بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان با کمک مردم و سایر ارگان ها تاکنون در استان توزیع شده است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام توزیع بیش از سه و نیم میلیون پرس غذای گرم، چهار میلیون قرص نان و بیش از ۵۰ هزار نوشت افزار را جمله فعالیت های صورت گرفته در این مدت برشمرد.

سرهنگ ملک زاده با فعالیت های صورت گرفته در حوزه جهادی و عمرانی پرداخت و گفت: ۱۰۰ هزار نفر روز در استان اردوهای جهادی و عمرانی برگزار شده است.

اوی ضافه کرد: با توجه با روی کار آمدن دولت کار و کرامت بسیاری از خدمات در حوزه محرومیت زدایی استان سرعت گرفته است و در بازه زمانی کمتر از ۱۰ ماه ایلام استان برتر در زمینه پروژه آبرسانی به روستاهای محروم بوده است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اجرای بیش از ۶ هزار پروژه محرومیت زدایی که در مقیاس کوچک بوده اند را از افتخارات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha