۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85062393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز توزیع میوه نوروزی در خرمشهر/ مشکلی در روند توزیع میوه وجود ندارد

آبادان - ایرنا - رئیس تعاون روستایی شهرستان خرمشهر از آغاز کار توزیع ۲۵ تن میوه نوروزی در این شهرستان خبر داد.

عباس دریساوی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در راستای کنترل افزایش قیمت میوه شب عید در بازار طرح توزیع میوه شب عید همزمان با سراسر کشور از طریق مراکز مشخص شده در شهرستان خرمشهر آغاز شده است.

وی قیمت مصوب سیب عرضه شده در غرفه‌ها را ۲۹۵ هزار ریال و پرتقال را ۱۹۵ هزار ریال اعلام کرد و گفت: هیچ نارسایی در توزیع میوه شب عید وجود ندارد و مردم به اندازه مورد نیاز خود می‌توانند میوه مورد نیاز خود را از طریق غرفه‌های مشخص شده تهیه کنند.

دریساوی هدف اصلی از این توزیع را جلوگیری از التهاب بازار و تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با خودداری از فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو سعی داریم به قیمت مصوب میوه مورد نیاز مردم را در ایام پایانی سال و روزهای آغازین سال جدید تامین و با کیفیت مناسب در اختیار آنها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه میوه عید نوروز به میزان کافی در سردخانه ها انبار و ذخیره سازی شده است،افزود: کار توزیع این میوه ها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد بنابراین تقاضا داریم شهروندان از ازدحام و تشکیل صف برای خرید جلوگیری کنند چرا که میوه در ساعات و روزهای مختلف نوروز به وفور موجود است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha