توسعه گردشگری خوزستان نیازمند ارتقای امکانات اقامتی و ایمن سازی جاده هاست

دزفول-ایرنا- نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری در استان خوزستان نیازمند ارتقای امکانات اقامتی و ایمن سازی جاده هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیداحمد آوایی روز دوشنبه در آیین افتتاح ۲ مرکز خدماتی رفاهی استان خوزستان در دزفول با تاکید بر رفع موانع توسط مسوولان مربوطه گفت: با سیاست خارجی و تصمیمات دولت اتفاقات خوبی افتاده که موجب توسعه گردشگری خواهد شد.

وی افزود: پیش نیاز توسعه گردشگری، ایجاد مجتمع های رفاهی، ساخت هتل و ایمن کردن جاده ها است.

نماینده دزفول به اهمیت رعایت حقوق مصرف کننده اشاره کرد و گفت: البته باید از صنعت داخلی حمایت کنیم ولی این حمایت باید به شرطی باشد که دولت منافع خودروساز را به منافع مردم ترجیح ندهد.

آوایی تاکید کرد: حمایت فقط این نیست که از واردات خودرو جلوگیری کنیم بلکه باید با تولید داخلی و قیمت پایین خودروی ارزان قیمت به دست مردم بدهیم.

وی گفت: پلیس راهور برای اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی باید سخت گیری کند؛ اشتباهات انسانی، میزان کیفیت جاده و خودروها قطعا در تلفات جاده ای دخیل هستند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران توانمند تاکید کرد و ادامه داد: فعالان بخش خصوصی در چارچوب قانون انتظار همکاری دارند که در این صورت، رونق اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

نماینده دزفول بیان کرد: استان خوزستان استانی گردشگر پذیر است؛جاده دزفول به شوشتر، میانرود و جاده شوش به بن جعفر نیازمند اعتبار است که باید با مسوولان بالادست چانه زنی کنیم و حق خودمان را بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha