تصادف منجر به فوت در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت نشد

ارومیه - ایرنا - فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به لزوم همراهی همه رانندگان با مقررات راهنمایی و رانندگی در سفرهای نوروزی گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در تصادف جاده‌ای استان گزارش نشده است.

سرهنگ رضا پناهی مقدم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدواریم این روند بدون فوتی در سفرهای نوروزی امسال تداوم یابد و شاهد سفری بدون مشکل برای مردم ایران در استان باشیم.

وی اضافه کرد: امروز با وجود ترافیک نیمه سنگین در بسیاری از جاده های آذربایجان غربی، مشکل حادی گزارش نشده و ماموران پلیس راه با همه توان برای رصد جاده ها در تلاش هستند.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق گزارش‌های دریافتی مسیر تبریز - ارومیه در مسیرهای ورودی به استان بیشترین ترافیک را دارد.

سرهنگ پناهی مقدم گفت: بعد از این مسیر، جاده‌های سردشت به بانه و جلفا به سمت خوی بیشترین ترافیک ورودی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی از رانندگان و مسافران نوروزی خواست تا همه موارد ایمنی را در زمان سفر رعایت کنند و ضمن توجه به خواب کافی در زمان سفر، در صورت بروز کم خوابی یا خواب آلودگی حتما استراحت کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

سفرهای نوروزی از اواخر هفته گذشته در آذربایجان غربی آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha