جلب رضایت مسافران فرهنگی در اولویت آموزش و پرورش یزد است

یزد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین هدف و وظیفه عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان ها و مناطق استان یزد است.

به گزارش ایرنا، محمد کاظم رحیمی نژاد دوشنبه شب در بازدید از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان اردکان و در جمع عوامل اجرایی این ستاد، افزود: آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز در ایام نوروز تلاش می کند.

وی ادامه داد: هر مسافری که وارد شهر می شود به فرهنگ شهر و مردمانش نگاه می کند که لازم است باچهره ای گشاده و خوش اخلاقی به رسم ادب ومهمان نوازی با مسافران برخورد شود تا خاطره ای ماندگار از مردمان خوب این سرزمین به یادگار داشته باشند.

رحیمی نژاد در پایان بر خدمت رسانی شایسته به مسافران نوروزی تاکید کرد وگفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان یزد از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آماده پذیرش مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان اردکان نیز در این بازدید گفت: پایگاه شبانه روزی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در کانون شهید مدرس اردکان به شکل شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

ابوالفضل کارگر گفت: کمیته های مختلفی برای استقبال از مسافران نوروزی در آموزش وپرورش اردکان تشکیل شده و مدیران و خدمت گذاران مدارس در یک کارگاه آموزشی جهت ارائه خدمت بهتر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن ستاد اسکان را راه اندازی و مدارس را آماده نمودیم ، اظهار داشت : از روز ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه ۱۸۹ خانوار با جمعیت ۶۸۲ نفر در مدارس شهر اردکان اسکان یافته اند.

در ادامه این بازدید مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد از برخی مدارس محل اسکان مسافران نوروزی بازدید و با مسافران ساکن در این مدارس گفت و گو کرد همچنین رحیمی نژاد از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان نیز بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha