۱ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۴۱
کد خبر: 85062790
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

اولین تصادف منجر به فوت سال جدید پایتخت رقم خورد

۱ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۴۱
کد خبر: 85062790
اولین تصادف منجر به فوت سال جدید پایتخت رقم خورد

تهران - ایرنا - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک تصادف منجر به فوت در نخستین روز سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس راهور، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به اولین تصادف فوتی پایتخت در بهار سال ۱۴۰۲ گفت: دقایقی پیش در اولین روز فروردین ماه سال جدید اولین حادثه منجر به فوت ترافیکی شهر تهران رقم خورد.

وی افزود: حدود ساعت ۶:۵۰ صبح امروز یک دستگاه سواری هیوندا در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در حرکت بود که در نزدیکی بیمارستان تریتا به علت سرعت زیاد قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و با گاردریل رفیوژ میانی برخورد می‌کند و پس از شکستن ۸ شاخه گاردریل متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو که جوانی ۲۱ ساله بود به دلیل عدم بستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب و در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهد.

مومنی گفت: توصیه می‌شود تا در ایام تعطیلات نوروزی خصوصا در ساعات ابتدایی صبح که معابر شهر تهران بسیار خلوت است سرعت اولین گزینه‌ای است که باید رعایت شود، از رانندگان خواهشمندیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا بتوانند در صورت هرگونه خطر به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل و شاهد چنین حوادث دلخراشی در ایام شادمانی مردم نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha