شربیانی: گام‌های بزرگی را در مسیر پیشرفت و توسعه ری برداشته ایم

شهر ری - ایرنا - رئیس شورای شهرستان ری گفت : موفق شدیم با تلاش بخشی از حقوق مردم ری بابت مشکلات تحمیلی مجاورت با پایتخت را از مدیریت شهری تهران محقق کنیم و گام‌های بزرگی را در مسیر پیشرفت و توسعه برداریم.

به گزارش ایرنا ، جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: السَّلَامُ عَلَی رَبِیعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَیَّام /سلام بر بهار مردمان و خرمی روزگاران... در طلیعه تحویل سال نو و تقارن بهار ایران و بهار قرآن، شکرگزار خداوند متعال هستم که بر من منت گذاشت تا بتوانم در لباس نوکری و خدمت به مردم شریف تهران، ری و تجریش سال ۱۴۰۱ را پیگیرکارمردم باشم.

وی افزود: در سالی که گذشت با پیگیری های مستمر تلاش کردیم با بررسی چالش ها و ارائه راه حل ها، بخشی از مطالبات همشهریان در مناطق ۲۲ گانه تهران را پاسخگو باشیم و نیز فقط بخشی از حقوق مردم ری بابت مشکلات تحمیلی مجاورت با پایتخت را از مدیریت شهری تهران محقق کنیم و گام‌های بزرگی را در مسیر پیشرفت و توسعه برداریم.

شربیانی: گام‌های بزرگی را در مسیر پیشرفت و توسعه ری برداشته ایم

شربیانی ادامه داد: ان شاالله سال ۱۴۰۲ و در ادامه این راه مبارک، شاهد اتفاقات خوب و تاریخی در راستای آبادانی محلات مختلف تهران و شهروندان عزیز شهرستان ری باشیم و البته همراه با اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و همکارانم در شورای اسلامی شهرستان ری، پیگیر مطالبات مردم در شهرها و روستاهای تابعه نیز خواهم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha