۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85063619
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

جان باختن ۳۲۵ نفر طی ۸ روز در سوانح رانندگی

پردیس - ایرنا - جانشین پلیس راهور فراجا گفت: از روز ۲۴ اسفند تا امروز دوم فروردین ۳۲۵ نفر جان خود در اثر سوانح رانندگی از دست داده اند.

سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر حوادث رانندگی طی ۸ روز گذشته ۷ هزار و ۲۹ نفر مجروح شدند.

وی تاکید کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه و رعایت فاصله با خودروهای جلویی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن برای خود سایر رانندگان رقم بزنند.

جانشین پلیس راهور فراجا با اشاره به استانهای حادثه خیز در طی چندروز گذشته، اظهار داشت: بیشترین حوادث رانندگی در استانهای خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، اصفهان اتفاق افتاده است.

محبی درباره وضعیت ترافیک جاده ها، توضیح داد: برابر مشاهده تصاویر دریافتی از دوربین ها، امروز چهارشنبه دوم فروردین، ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی استانهای سراسر کشور و محورهای خروجی استان تهران روان است و تا این لحظه هیچ گره ترافیکی در سطح کشور مشاهده نمی شود.

وی با بیان اینکه در برخی از استانها شاهد بارش برف هستیم، اظهار داشت: در برخی از استانها شاهد بارش باران و در محورهای کوهستانی شاهد بارش برف هستیم، سطح جاده ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می شود با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

جانشین پلیس راهور فراجا ادامه داد: در محورهای شمالی، چالوس، فیروز کوه، هراز در ارتفاعات شاهد بارش خفیف برف هستیم.

محبی گفت: محور چالوس و آزاد راه تهران- شمال شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف و به دلیل نا ایمن بودم تا ساعت ۷ صبح امروز صبح ساعت ۷ صبح مسدود بود که در حال حاضر تردد در این مسیر در جریان است.

وی با تاکید بر حادثه خیز بودن محور چالوس و آزاد راه تهران- شمال، با ابراز تاسف توضیح داد: شب گذشته در جاده چالوس محدوده ولی آباد به دلیل ریزش سنگ برروی یک دستگاه سواری پژو پارس یک کودک ۳ ساله و یک جوان ۱۸ ساله جان خود را از دست دادند، برابرپیش بینی هوا شناسی بارندگی ادامه دارد و احتمال ریزش سنگ در این محور منتفی نشده است.

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: در حال حاضر محدودیت ترافیکی در هیچ یک از محورهای مواصلاتی اعمال نشده و در صورت اعمال محدودیت اطلاع رسانی خواهد شد. شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha