۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹
کد خبر: 85063925
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در شهرستان جیرفت

۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹
کد خبر: 85063925
پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در شهرستان جیرفت

جیرفت- ایرنا- سرپرست مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: بعد از بازدید مستمر و روزانه کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت از واحدهای صنفی طی سه روز گذشته ۹ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب شد.

دکتر علیرضا مقبلی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این بازدیدها یک رستوران، یک کبابی و یک واحد نانوایی در جبالبارز و یک کبابی در حوزه دلفارد متخلف شناخته و پلمب شدند.

وی با بیان اینکه سه قنادی ، یک رستوران و یک آرایشگاه نیز در سطح شهر جیرفت نیز به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند اضافه کرد: در بازدیدهای انجام شده از سوی کارشناسان بهداشت محیط این مرکز مقدار ۲۸۴ کیلوگرم مواد غیرقابل مصرف و بدون تاریخ مصرف جمع آوری و معدوم شد.

مقبلی با اشاره به اینکه این گشت ها و بازدیدها به منظور کنترل و نظارت بر تخلف های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی از واحدهای صنفی انجام شده است یادآور شد: خط قرمز مرکز بهداشت جیرفت، سلامت مردم است و با متخلفانی که سلامت همشهریان را به خطر اندازند به کمک مراجع قضایی برخورد سخت و قاطعانه ای می شود.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، شکایت های خود را از طریق سامانه ۱۹۰ یا تلفن۰۳۴۴۳۲۱۸۵۱۲ گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha