۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷
کد خبر: 85063938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری گرگان سال جدید را با پیروزی برابر نفت عراق آغاز کرد

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی خود در سال جدید نماینده عراق را از پیش رو برداشت.

به گزارش ایرنا، شاگردان مهران حاتمی در نخستین دیدار خود در سال جدید و در ادامه رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف نفت عراق رفتند که این بازی در پایان با برتری نماینده ایران به پایان رسید.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ از حریف پیش افتاد اما در ادامه و در کواتر دوم، این نماینده عراق بود که موفق شد با برتری ۲۶ بر ۲۳ پیروز شود تا دو تیم با همین نتیحه به رختکن بروند.

شهرداری گرگان سال جدید را با پیروزی برابر نفت عراق آغاز کرد

در نیمه دوم و در کواتر سوم، بازهم شاگردان مهران حاتمی برتری خود را به حریف دیکته کردند و با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ پیروز شدند اما روند نیمه نخست تکرار شد و در کواتر چهارم بازهم نماینده عراق ۲۳ بر ۲۱ موفق به برتری شد تا در پایان این بازی با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۱ به سود نماینده ایران به پایان برسد. در این بازی بهنام یخچالی با کسب ۲۹ امتیاز و ۵ ریباند بهترین بازیکن شهرداری گرگان بود.

گفتنی است در گروه نخست رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، بیروت کلاب لبنان، ذوب‌آهن اصفهان و ارتودکس اردن قرار دارند و در گروه دوم الریاضی، شهرداری گرگان و نفت عراق پیکار می‌کنند. در ادامه این مسابقات ذوب‌آهن اصفهان فردا پنجشنبه و از ساعت ۲۲:۳۰ باید به مصاف ارتودکس اردن برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha