۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۴۳
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85063997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پل ابراهیم آباد معمولان ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: پل شهدا (ابراهیم آباد) معمولان دارای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی و آماده بهره برداری است.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در جریان بازدید از بخش معمولان به منظور بررسی روند تشکیلات اداری معمولان برای راه اندازی فرمانداری و ساختارهای ویژه شهرستانی، اظهار کرد: در این سفر از پروژه پل شهدا(ابراهیم آباد) بازدید شد که خوشبختانه ۹۹درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: هدف اصلی ما از حضور در معمولان بررسی سازوکارها و تشکیلات اداری برای تبدیل ساختار اداری از بخشداری به شهرستان و بازدید از چند پروژه در دست احداث بود.

استاندار لرستان بیان کرد: مصلی و دیوار حفاظتی گلزار شهدا از مهمترین پروژه‌های در دست احداث معمولان است که همه ظرفیت‌ها برای تکمیل این ۲ پروژه بکار گرفته می‌شود.

زیویار در مورد راه اندازی فرمانداری معمولان، تصریح کرد: امروز جلسه خوبی را با نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پلدختر به عنوان کفیل، بخشدار معمولان و برخی مدیران اجرایی ذیربط داشتیم که در آن تصمیمات موثری برای تسریع در این تبدیل اداری اتخاذ شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha