۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85064422
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی خدمات گردشگری در شمیران و ری

شمیرانات- ایرنا- ایستگاه های اطلاع رسانی غرفه های ستاد گردشگری شهرداری مناطق یک و ۲۰ در شمیران و ری با هدف توزیع بسته‌های نوروزی بین مسافران و گردشگران شهر تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا، این ایستگاه های اطلاع رسانی در ۸ نقطه از شمیرانات و ۵ نقطه از شهرری آغاز به کار کرده است. محل استقرار ایستگاه های شمیرانات درموزه داراباد، مجموعه کاخ موزه نیاوران، میدان دربند، میدان قدس، میدان تجریش، بوستان قیطریه، ایستگاه باغ فردوس و میدان دانشجو بوده و ساعت کاری آنها از ۹ الی ۱۷ است.

همچنین نقاط استقرار ایستگاه های راهنمای مسافران نوروزی شهرری در ۵ نقطه میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، میدان هادی ساعی، میدان معلم، آرامگاه شیخ صدوق(ره) و ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واقع شده است.

کار استقرار و توزیع بسته نوروزی از اول فروردین آغاز شده است و در این بسته‌ ها، نقشه گردشگری شهر تهران وجود دارد که در آن تمام اماکن و جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، بقاع متبرکه و در پشت نقشه تصاویری از اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهرداری قرار داده شده است.

برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی خدمات گردشگری در شمیران و ری

کاشت بیش از ۱۵ هزار پیاز لاله در میادین شمیرانات همچنین بیش از ۱۵ هزار پیاز لاله در طرح استقبال از بهار توسط عوامل اداره فضای سبز در میادین سطح منطقه یک کاشته شد.

حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اعلام این خبر افزود: در آستانه فصل بهار و به منظور زیبا تر شدن فضای سبز سطح منطقه این معاونت نسبت به کاشت بیش از ۱۵ هزار پیاز لاله در میادین اصلی اقدام کرده است که از جمله آن ها می توان به میدان تجریش، نیاوران، نوبنیاد، کتابی، دانشگاه و میدان شاهد اشاره کرد.

برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی خدمات گردشگری در شمیران و ری

لازم به ذکر است با توجه به شرایط بارشی امسال و برودت هوا، شکوفایی گلهای زیبای لاله را از ۱۵ فروردین به بعد شاهد خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha