۳ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85064627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 استاندار لرستان: هواشناسی نقش محوری در مدیریت بحران دارد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با بیان اینکه هشدارهای هواشناسی یک رُکن در جلوگیری از حوادث به شمار می‌رود، گفت: هواشناسی نقش محوری در پیشگیری از حوادث جوی و مدیریت بحران دارد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار شامگاه پنجشنبه و در سالروز گرامیداشت جایگاه "هواشناسی" با حضور در اداره کل هواشناسی استان لرستان افزود: پیش بینی های درست اداره کل هواشناسی لرستان و تاثیرات آن در جامعه و امور مردم قابل قدردانی است.

وی اظهار کرد: هشدارهای هواشناسی پیش از وقوع نزولات آسمانی، دمای روزانه و بادها در برنامه ریزی به موقع به منظور جلوگیری از بحران های احتمالی یک رکن و اساس است.

استاندار لرستان ضمن قدردانی از کارکنان اداره کل هواشناسی لرستان بیان کرد: تجهیزات مجموعه هواشناسی لرستان به روز و کارکنان این دستگاه زحماتی فراوانی برای رفاه حال مردم و جامعه متحمل می شوند.

زیویار همچنین ضمن خوش آمدگویی به محمدناصر هاشمی معاون توسعه سازمان هواشناسی کشور، اظهار کرد: مصادف شدن روز ملی هواشناسی با نخستین روز ماه مبارک رمضان جای تبریک مضاعف به تمامی زحمت کشان این دستگاه را دارد.

در مراسم تجلیل استاندار از مدیر کل هواشناسی لرستان، معاون توسعه سازمان هواشناسی، معاون عمرانی و مدیران کل حوزه و بحران استانداری و جمعی از کارکنان اداره کل هواشناسی نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha