حاشیه‌های دیدار ایران و روسیه؛ استقبال نوروزی از تیم ملی فوتبال

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در نوروز ۱۴۰۲ با حضور و حمایت هواداران به مصاف تیم روسیه رفت.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیرقلعه‌نویی پنجشنبه شب در نخستین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ به مصاف روسیه رفت که با توجه به روزهای نخستین سال و تعیطلات نوروی با استقبال خوبی از سوی هواداران کشورمان مواجه شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی و میرشاد ماجدی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک شاهد تماشای این دیدار هستند.

از ساعت‌ها قبل با بازشدن درب‌های استادیوم آزادی، بانوان ایرانی برای تماشا و تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان در جایگاه در نظر گرفته شده، مستقر شدند.

هواداران روسی نیز با خانواده و با حمل پرچم‌، تیم ملی فوتبال کشورشان را حمایت کردند.

بیش از ۱۲ هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

امیر قلعه‌نویی که پس از سال‌ها نخستین حضور دوباره خود بر روی نیمکت تیم ملی با بازی مقابل روسیه آغاز کرده در ابتدای این دیدار مورد توجه دوربین‌های رسانه‌ها و عکاسان خبری قرار گرفت.

هواداران ایرانی نیز با تشویق‌های خود از سرمربی ایرانی تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت کردند.

در اواسط نیمه نخست اشتباه سعید عزت‌اللهی باعث شد داور یک ضربه پنالتی به سود روسیه اعلام کند که در نهایت منجر به گل اول این دیدار به سود میهمان شد.

علیرضا جهانبخش، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی ترابی به علت مصدومیت و سرماخوردگی و حسین پورحمیدی و امین حزباوی پس از خط خوردن از لیست ۲۳ نفره، روی سکوهای استادیوم آزادی از نزدیک شاهد بازی ملی‌پوشان کشورمان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha