۴ فروردین ۱۴۰۲، ۶:۴۲
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85064695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبار خرید تجهیزات ایستگاه های هواشناسی اردبیل تامین می شود

اردبیل _ ایرنا _ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از برنامه ریزی برای تأمین اعتبارات تجهیز ایستگاه‌های هواشناسی استان اردبیل طی سال جاری خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل ، سیدکمال الدین میرجعفریان در بازدید از مرکز پیش بینی و مدیریت بحران های جوی استان اظهار کرد: پارسال بخشی از تجهیزات و ایستگاه‌های پیشرفته هواشناسی استان به بهره برداری رسید و امسال نیز برای تجهیز و ارتقای دقت پیش‌بینی‌های هواشناسی استان تلاش خواهد شد.

وی با تبریک روز جهانی هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌های هواشناسی در فعالیت‌های مختلف مردم استان دارای اهمیت بوده و علاوه بر حفاظت از جان و مال مردم در برابر مخاطرات جوی، در اقتصاد، کشاورزی، صنعت و گردشگری استان نیز نقش بسیار اساسی ایفا می‌کند.

میرجعفریان بر لزوم ارتقای سطح فناوری تجهیزات و دانش نیروی انسانی در حوزه هواشناسی تاکید کرد.

سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد و فرایند فعالیت‌های این اداره‌کل در تولید و ثبت دقیق و سریع اطلاعات و گزارش‌های هواشناسی استان ارائه کرد.

اردبیل و شهرستان‌های این استان از شرایط هوایی و اقلیمی متغیری برخوردار هستند و مشاهده جلوه‌هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه از جاذبه‌های طبیعی برای گردشگران علاقه‌مند در این استان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha