۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85065228
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شیرازی: مشکل خاصی وجود ندارد و به کارم ادامه می‌دهم

۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبر: 85065228
شیرازی: مشکل خاصی وجود ندارد و به کارم ادامه می‌دهم

تهران- ایرنا- رئیس هئیت فوتبال تهران گفت: اینکه می‌گویند از من خواسته شده تا استعفا دهم یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است. مشکل خاصی وجود ندارد و به کارم ادامه می‌دهم.

به گزارش ایرنا؛ حبیب‌الله ‌شیرازی امروز جمعه در حاشیه مراسم یادبود زنده یاد "نایب رویین‌دل"، اظهار داشت: از من خواسته نشده استعفا دهم و این تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای است. با توجه به عملکرد خوبی که در سال گذشته داشتیم و تمامی تیم‌ها رضایت داشتند، فکر می کنم مشکل خاصی وجود ندارد. مهم برای همه عملکرد است.

وی در خصوص اینکه مهدی تاج اعلام کرده کارگروهی برای نظارت بر عملکرد هئیت تهران ایجاد می‌شود، توضیح داد: از این مساله خبر ندارم اما استقبال می‌کنم تا حتما به هئیت تهران بیایند و همه چیز را بررسی کرده و شفاف‌سازی کنند. معتقدم که شفافیت لازمه هر مدیریتی است. من قبلا در ۲ برنامه تلویزیونی هم حضور یافته و پاسخگو بودم.

شیرازی در خصوص اینکه شنیده می‌شود برگه‌های رای مجمع هیئت تهران مشکل‌ساز شده است، بیان کرد: من یک نامزد بودم و کاندیدا حق دخالت در برگه‌های رای را ندارند و بهترین فردی که می‌توانید با او صحبت کنید، عبدالکاظم طالقانی است که آن زمان رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون بود و همراه با حیدر بهاروند انتخابات را برگزار کردند.

رئیس هئیت تهران در مورد اینکه افرادی که به او رای ندادند برکنار شده‌اند، گفت: پنج تا ۶ مورد است که مستندات آن در هئیت وجود دارد. رئیس ورزش آن شهرستان به ما اعلام کرده و درخواست تغییر رئیس هئیت فوتبال بخش خود را به دلیل عملکرد ضعیف داشته و حتی جانشین را اعلام کرده است. ما نیز در هئیت رئیسه مطرح و سپس تصمیم‌گیر کرده‌ایم.

وی در خصوص ادامه حضورش در هئیت تهران، بیان کرد: مشکلی وجود ندارد و اعضای مجمع نیز در نامه‌ای، حمایت خود را اعلام کرده‌اند که آن را برای رئیس فدراسیون ارسال کرده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha