نادر محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان این بازرسی ها ۱۸ فقره اخطار کتبی و ۱۳ مورد تذکر به مالکان تاسیسات گردشگری ارایه شد.
این مسوول اظهار کرد: بازرسی های انجام شده با حضور نمایندگانی از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی انجام شد.
محمدی یادآور شد: این بازرسی ها با هدف نظارت بر ارایه خدمات مطلوب و کیفی به گردشگران نوروزی و جلوگیری از تخلفات در زمینه های بهداشتی و نرخنامه ها انجام می شود.
معاون اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: گردشگران برای ثبت شکایات خود از نحوه خدمات دهی تاسیسات گردشگری می توانند با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.
وی اظهار کرد: تاکنون چهار فقره شکایت از این سامانه مربوط به تاسیسات گردشگری قزوین ثبت شده که مربوط به بهداشت سرویس های بهداشتی، عدم رعایت نرخنامه های ابلاغی و موارد بهداشتی بوده که به آنها رسیدگی شده است.
استان قزوین دارای حدود ۲۵۰ واحد تاسیسات گردشگری است که شامل مجتمع های خدماتی و پذیرایی، واحدهای اقامتگاهی (هتل، هتل آپارتمان، میهمان پذیر و اقامتگاه های بوم گردی) و دفاتر خدمات مسافرتی می شود.
نظر شما