۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 937
کد خبر: 85066392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادگران هلال احمر اردبیل به ۱۴ حادثه جاده‌ای کمک کردند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۴ حادثه جاده‌ای در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در این استان خبر داد.

حمید قویدل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد مصدومان این حوادث ۴۸ نفر هستند که تعدادی از آنها از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده و تعدادی نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با استفاده از ۲۵ دستگاه خودرو امدادی به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۲۴ پایگاه ثابت، موقت و سیار در این استان به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند که ۱۳ مورد از آنها ثابت و چهار پایگاه، موقت است.

قویدل افزود: ۶ گشت سیار در جاده‌های استان حضور دارند تا در صورت بروز مشکل در خدمت هموطنان باشند و در مجموع ۱۵۰ نجاتگر آموزش‌دیده در جاده‌های استان فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی پس از طرح امداد زمستانی ، بلافاصله طرح امداد نوروزی را از ۲۴ اسفندماه آغاز کرد و این طرح به طور مشترک با پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان اجرا می‌شود.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جاذبه‌های گردشگرپذیر متنوع در شمال ایران واقع شده و از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است ، این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha