استاندار: تدوین نقشه راه برای تحقق شعار سال در خراسان‌شمالی ضروری است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان‌شمالی گفت: تدوین نقشه راه و هدف گذاری های مشخص برای تحقق شعار سال در استان ضروری است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در دیدار مدیران مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان شمالی اظهار کرد: بی تردید بدون برنامه ریزی و هدف گذاری های مشخص و از پیش تعیین شده تحقق شعار سال در جامعه عملیاتی نخواهد شد.

وی افزود: بنابراین برای تحقق شعار سال و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رشد تولید و مهار تورم باید همه دستگاه های اجرایی استان با تمام توان پای کار بیایند.

حسین نژاد ادامه داد: در واقع دستگاه های اجرایی باید با پرهیز از شعار زدگی روحیه عملگرایی داشته باشند و با عزم انقلابی و روحیه جهادی اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: در این بین بخش عمده تحقق شعار سال به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برمی گردد به گونه ای که در سال‌جاری در حوزه جذب تسهیلات و کمک به واحدهای تولیدی بیش از پیش نقش آفرینی کند.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha