کشف ۹ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق در همدان 

همدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۹ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد.

سردار رضا زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودرو اتوبوس که در حال تردد بود، مشکوک می شوند.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی اتوبوس مذکورمتوقف که بعد از بازرسی و تخلیه کالاهای داخل آن ۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

سردار زارعی گفت: دراین خصوص چهار نفر دستگیر، پرونده قضایی تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

کاهش تظاهر به روزه خواری در همدان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان همچنین در خبری دیگری گفت: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان در این ماه تزکیه و خودسازی، تظاهر به روزه خواری در این استان به شدت کاهش یافته است.

سردار زارعی افزود: طبق قانون تظاهر به روز خواری جرم محسوب می شود بنابراین حتی مسافران، افراد دارای عذر شرعی مجاز به روزه خواری در ملاء عام نیستند بلکه این افراد تنها در خفا و پنهانی و در منزل اجازه روزه خواری دارند.

وی اضافه کرد: چنانچه افرادی به بهانه مسافر بودن داشتن عذر شرعی اقدام به روزه خواری در ملاء عام کرده و داخل پارک و بوستان ها سفره پهن کنند، پلیس طبق قانون با آنها برخورد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی آنها را به دادسرا معرفی می کند.

کشف ۹ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق در همدان 

جانشین انتظامی استان همدان بیان کرد: عوامل انتظامی در صورت مواجهه با افراد روزه خوار ابتدا اقدام به تذکر، امر به معروف و ارشاد آنها کردند.

سردار زارعی با بیان اینکه رویکرد پلیس پیشگیری است افزود: مراکز در ورودی شهرها با رعایت شئون اسلامی و پوشاندن فضای خود به نحوی که از بیرون قابل رویت نباشد مجاز به ارائه خدمات به مسافران شدند.

وی افزود: چند اماکن پذیرایی در ورودی های شهر همدان از سمت جاده های کرمانشاه، تهران، ملایر و انتهای بلوار ارم مجوز ارائه خدمات به مسافران را دریافت کردند.

جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب و افطار مجاز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha