۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85067374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز: تحقق اهداف شعار سال ماموریت کلیدی دولتمردان است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به تاکیدات رییس جمهور برای تحقق شعار محوری امسال گفت: اهداف شعار سال ریل گذاری و ماموریت کلیدی دولت و دولتمردان است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان البرز که همزمان با سراسر کشور با حضور آیت الله رییسی رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تاکید بر ضرورت اهتمام مدیران استان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی ) تحت عنوان مهار تورم، رشد تولید، افزود: امید است با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و برنامه ریزی های دولت در سال ۱۴۰۲ منشا تحولات و اثرات خیر برای مردم شریف استان البرز باشیم.
وی ادامه داد: مدیران استان البرز باید عملکرد حوزه فعالیت خود را مرور کنند و با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود، محورهای مهم کاری سال جدید را ترسیم نمایند.
عبداللهی گفت: از تمام مسوولان استان انتظار می رود که با بهره گیری از توان استانی و وزارتخانه متبوع و یا سازمان های مربوطه، برای تحقق هدف بزرگ مهار تورم، رشد تولید، اقدام کنند.
استاندار البرز بیان کرد: به طور قطع در استان نیز با جد و جهد درصدد پیشبرد اهداف و برنامه های ویژه ای برای تحقق شعار سال و اهداف دولت مردمی سیزدهم در این راستا خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha