۳۹۷ معتاد متجاهر در آذربایجان‌غربی جمع آوری شدند
عکس تزئینی است

ارومیه - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان، گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته، ۳۹۷ معتاد متجاهر و ۴۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج حسنخانی روز سه‌شنبه افزود: در پی دریافت شکایات متعدد شهروندان و مطالبات آنان در خصوص برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر، هنجار شکنان، قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی قضایی برنامه ریزی و در نقاط مختلف شهرستان‌های تابعه عملیاتی شد.

وی اظهار کرد: به دنبال اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته (۶ و ۷ فروردین) در سطح استان از جمله شهرستان ارومیه ۳۹۷ معتاد متجاهر دستگیر و با دستور مراجع قضایی تحویل مراکز بازپروری و کمپ ترک اعتیاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری ۴۲ توزیع کننده و کشف بیش از ۳۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در این طرح، خطاب به شهروندان گفت: اجرای طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان به صورت مستمر ادامه دارد و انتظار داریم خادمان خود در مجموعه پلیس را در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه یاری کنند.

کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک طی ۲ عملیات ضربتی

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی همچنین از کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در ۲ عملیات پلیسی در شهرستان ارومیه خبر داد.

سرهنگ حسن خانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و با کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت ۲ باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان ارومیه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و پایش شبانه روزی ماموران در جاده شهید کلانتری و جاده سلماس و کنترل خودروهای عبوری، با انجام ۲ عملیات، موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه ایسوزو حامل موادمخدر شده و جهت بازرسی بیشتر آنها را به مقر پلیس انتقال دادند.

سرهنگ حسن خانی اضافه کرد: در بازرسی انجام شده از خودروهای سواری پژو، ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در جاده شهید کلانتری و از خودروی ایسوزو در جاده سلماس نیز ۵۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و سه نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه متهمان و خودروهای توقیفی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: برخورد با سوداگران مرگ، از برنامه‌های محوری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری است لذا از شهروندان می‌خواهیم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha