ترددهای نوروزی در جاده‌های هرمزگان ۲۳ درصد افزایش یافت

بندرعباس - ایرنا - رییس پلیس راه هرمزگان با اشاره به ورود سه میلیون و ۸۷۸ هزار گردشگر به استان، گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی (۱۵ اسفندماه پارسال) تاکنون، تردد در جاده‌های استان ۲۳ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی نیکبخت افزود: اکنون شاهد افزایش تردد در مسیرهای خروجی و ورودی استان هستیم که نشان از افزایش ورود و خروج مسافران نوروزی به استان دارد.

وی با بیان اینکه این شمار گردشگر نسبت به پارسال بیش از ۲۰ درصد از نظر تعداد افراد افزایش داشته است، بیان کرد: در این مدت تصادف‌های منجر به فوت در استان ۳۰ درصد کاهش داشته، اما شمار فوتی‌ها برابر با مدت مشابه سال گذشته است.

رییس پلیس راه هرمزگان اظهار کرد: تصادف‌های جرحی نیز در این مدت ۱۷ درصد کاهش داشته اما شمار مجروحان این حوادث چهار درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:

۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای هرمزگان جان باختند

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه مقصد بیشتر گردشگران ورودی به استان جزیره‌های قشم، کیش، هرمز و شهرستان بندرعباس بوده است، گفت: رعایت نکردن سرعت مطمئنه، سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث جاده‌ای است که از رانندگان می‌خواهیم این موارد را مدنظر داشته باشند.

گفتنی است؛ حوادث جاده‌ای در هرمزگان از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون موجب فوت ۱۶ نفر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha