۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85068956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز به کار ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در البرز

۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85068956
آغاز به کار ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در البرز

کرج - ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد: ۱۵۰ آشپزخانه مهدوی برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان در این استان آغاز به کار کردند.

امید نجفی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پویش اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران، توزیع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی تا پایان ماه مبارک رمضان هدفگذاری شده است .

وی بابیان اینکه طرح اطعام مهدوی یکی از فعالیت‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است، گفت: بر اساس هماهنگی‌ صورت گرفته علاوه بر این طرح جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین به‌طورجدی پیگیری خواهد شد. همچنین توزیع ۱۷۵ هزار بسته معیشتی، یک میلیون و ۳۰۰ هزار افطاری ساده و طرح مفتاح الجنه از جمله سایر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک است.

نجفی فرد با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت خیران هستند ،افزود: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیات های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا، نیروهای مقاومت بسیج و ایجاد تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت داوطلبانه بسیجیان و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اطعام مهدوی از اهداف و برنامه‌های کمیته امداد البرز در ماه رمضان محسوب می‌شود.

وی گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۲ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha