۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85068962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل جابجا شدند

اردبیل - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ۲۴ اسفندماه پارسال تاکنون ۵۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در این استان جابجا شدند.

رضا شیرین‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخش عمده فعالیت‌های این اداره کل بر ایمنی ، راحتی و رضایت‌مندی مسافران در ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی استان متمرکز شده است.

وی ادامه داد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون در مجموع ۹۰۰ هزار تردد در راه‌های ارتباطی این استان ثبت شده که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: از این تعداد ۴۸۰ هزار وسیله نقلیه وارد این استان شده و ۴۲۰ هزار وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده است.

شیرین زاده همچنین با اشاره به برپایی سه ایستگاه برنامه پویش همراهان سفر در جاده اردبیل - آستارا ، جاده اردبیل - سرچم و جاده اردبیل - مغان اظهار کرد: این برنامه ها با هدف ایجاد فرصت و فضای استراحت برای رانندگان و مسافران اجرا می‌شود.

وی افزود: در این ایستگاه‌ها هنرمندان استان هنرنمایی کرده و آیین‌های سنتی و فرهنگی و موسیقی محلی نیز به مسافران ارائه می‌شود.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جاذبه‌های گردشگرپذیر متنوع در شمال ایران واقع شده و از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha