٣٣١ فقره پرونده تخلفاتی برای اصناف میاندوآب تشکیل شد

مهاباد - ایرنا - سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان (۱۵ اسفند پارسال) تاکنون ۳۳۱ فقره پرونده تخلفاتی برای اصناف این شهرستان تشکیل شده است.  

رضا بهروزی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به یک هزار و ۵۷۷ مورد بازرسی از سطح بازار شهرستان اظهار کرد: موضوع پرونده‌های تخلفاتی در عناوین مختلف از قبیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و صورت‌حساب به مشتری، قاچاق و برگزاری حراج غیر قانونی است.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها جهت انجام سایر اقدامات قانونی به مراجع ذیربط و تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: بیشتر کالاهای هدف در ایام طرح نوروزی اقلامی شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل، میوه و شیرینی، لوازم خانگی و مبلمان و نظارت بر خدمات از قبیل پایانه‌های مسافربری، هتل و رستوران، قالیشویی‌ها و تاکسیرانی مد نظر بوده است.

بهروزی ادامه داد: در این راستا با ادارات مرتبط شامل تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، غله، کالای قاچاق، میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استاندارد و سایر ارگان های مرتبط بیش از ٣٠ مورد گشت مشترک نیز در این مدت انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اضافه کرد: همچنین در این راستا بیش از ۵۰ مورد شکایت مردمی ثبت شد که در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به این شکایات اقدام و نتیجه نیز به اطلاع شاکیان رسیده است.

وی گفت: در ادامه طرح مذکور که مصادف با تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا شده بیشتر کالاهای اساسی و پر مصرف این ایام شامل لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، گوشت ماهی، تخم مرغ، برنج، آرد، میوه و تره‌بار، حبوبات و سایر اقلام مرتبط مد نظر بازرسان قرار گرفته است که نتیجه گزارش‌های آن نیز بصورت روزانه و تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

میاندوآب با جمعیتی بیش از ۲۸۰ هزار نفر دارای ۲۳ اتحادیه صنفی است و ۱۱ هزار و ۶۵۰ واحد صنفی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha