۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸
کد خبر: 85069995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری نخستین کنسرت احسان یاسین در تالار وحدت

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸
کد خبر: 85069995
برگزاری نخستین کنسرت احسان یاسین در تالار وحدت

تهران- ایرنا- احسان یاسین خواننده برگزیده برنامه «عصر جدید»، فروردین ماه نخستین کنسرت رسمی خود را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، احسان یاسین ۱۶ و ۱۷ فروردین نخستین کنسرت خود را با ارکستر «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی در تالار وحدت برگزار می‌کند.

برای این کنسرت، اجرای قطعاتی از «ماه من» نخستین آلبوم یاسین، به همراه برخی آثار جدید پیش‌بینی شده است و بلیت فروشی آن در سایت «هنر تیکت» انجام می‌شود.

یاسین با شرکت در فصل سوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» و اجرای آثار معنوی و عرفانی که اغلب از ساخته‌های خود بود توانست نظر مثبت داوران و بینندگان آن رقابت را جلب کند.

آثار این خواننده عمدتا به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی هستند. فعالیت یاسین محدود به این زبان‌ها نیست و در آثارش همکاری و همخوانی با هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی، اندونزی نیز دیده می‌شود.

نخستین آلبوم رسمی یاسین با عنوان «ماه من» اسفند سال گذشته با آهنگسازی شروین معینی، احسان یاسین، محمد احمدی و علیرضا مرادی در هشت قطعه؛ ماه من، ستایش، لایا دنیا، ربنا، بازم برگرد، یا مصطفی، مآب و رحیل به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شد.

اشعار این قطعه‌ها از آثار سجاد شاکری، احسان یاسین، مرتضی حیدری آل کثیر، خواجه عبدالله انصاری، شروین معینی، نادر التتان و محمدرضا قره داغی بهره گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha