۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85070304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: مصمم به حمایت از واحدهای تولیدی البرز هستیم 

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید مهار تورم و رشد تولید سرلوحه کار مسوولان باشد گفت: امسال مصمم به حمایت ار واحدهای تولیدی این استان هستیم.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری البرز ، مرتضی ولی پوری روز جمعه در حاشیه دیدار نوروزی با امامان جمعه چهار باغ و فردیس افزود: با توجه به شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی حوزه مهار تورم و رشد تولید باید اقدامات اساسی انجام داده و مسائلی همچون اشتغال جوانان، رشد شاخص های اقتصادی، تقویت و حمایت از واحدهای تولیدیدر دستور کار خواهد بود.

وی گفت: ترغیب جوانان برای فعالیت های اجتماعی و جهاد تبیین برای قشر دانش آموز و هدف گذاری مسایل اجتماعی دیگر با محوریت ائمه جمعه موثر بوده و از امامان جمعه تقاضا داریم که در این امر مهم و خطیر راهگشا و حامی کارگزاران نظام در سطح استان باشند.

ولی پوری یادآورشد: جهش تولید و مهار تورم در استان نیازمند اراده و عزم قاطع مردم و مسوولان است.

وی با بیان اینکه عدالت محوری اساس سیاست‌های دولت سیزدهم در کشور می باشد، تصریح کرد: نامگذاری سال یک ابزار پیش برنده برای مسوولان است که پیرامون شعاری که در آن سال وجود دارد برنامه‌ریزی کنند و با ابلاغ برنامه مسیر تحول به سوی شعار سال محقق می شود و این نیازمند روحیه جهادی و عزم انقلابی پیش زمینه تحقق شعار امسال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه رشد تولید و مهار تورم باید سرلوحه کار مدیران البرز قرار گیرد، گفت: گفتمان سازی و فعالیت جهادی مبنای کار مسوولان در استان باشد.

ولی پوری با اشاره به اینکه سال گذشته با تمام خوبی ها و بدی ها گذشت اظهار کرد: ضعف هایی که در سال گذشته داشتیم نباید تکرار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از امامان جمعه چهار باغ و فردیس در خواست کرد: ما را با رهنمودهای خود آگاه کنید تا سرلوحه کار قرار دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha