سرمربی مس رفسنجان: مسئولان حضور حداکثری مردم را در ورزشگاه ببینند

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به حضور چشم گیر هواداران مس در بازی مقابل پرسپولیس گفت: مسئولان این حضور حداکثری را ببینند، هرقدر از این تیم حمایت شود از مردم حمایت کرده‌اید و همه ما باید دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد رفیعی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس تهران افزود: امشب حضور ۱۰۰ درصدی هواداران را در ورزشگاه دیدیم، از مردم تشکر می کنم، حق ما باخت نبود اما از هواداران عذرخواهی می کنم.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد حمایت ضعیف شرکت ملی مس از این تیم عنوان کرد: این موارد مسائل کلان است و من باید تیمم را اداره کنم و فقط می‌گویم که اگر برنامه های بزرگتر دارید باید به همان میزان هزینه کنید.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دلیل اینکه می گویم شاید آخرین سال فعالیتم در مس رفسنجان باشد این است که نمی توانم حق تیم مس را بگیرم.

وی ادامه داد: هر حرفی زدم فقط برای تیم مس است زیرا پیروزی این تیم کام شهر رفسنجان را شیرین می کند چه ربیعی باشد یا نباشد، این تیم متعلق به مردم و این شهر است و ما باید مسئولیت خود را برای شادی مردم انجام دهیم.

فرصتی به پرسپولیس ندادیم

ربیعی همچنین در خصوص بازی نیز تصریح کرد: مسلط بر بازی با پرسپولیس تهران بودیم و اجازه نزدیک شدن حریف به محوطه ۶ قدم را نمی دادیم و حتی حضور نزدیک به محوطه جریمه حریف هم داشتیم.

وی افزود: تیم مس رفسنجان ۷۰ دقیقه پس از اخراج و اعلام پنالتی ۱۰ نفره بازی کرد و این مدت فرصتی به تیم پرمهره پرسپولیس ندادیم و سپس ۱۰ دقیقه پایانی بازی روی دروازه حریف فشار وارد کردیم.

وی با بیان اینکه بازی را در طول مسابقه کنترل و انرژی خود را ذخیره کردیم و حملات را برای ۱۰ دقیقه پایانی بازی گذاشتیم، بیان کرد: بازیکنان مس با نظم درست و با رشادت بازی کردند و امروز حداقل حق تیم ما مساوی بود، اما باختیم.

وی اضافه کرد: رامتین سلیمان زاده یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است و مورد حمایت شدید من، تیم و باشگاه مس رفسنجان است و باخت امروز به دلیل اشتباهات داوری بود.

توی سرمان هم می زنند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دیگر در رابطه با داوری هیچ حرف و نظری ندارم و وقت دیگران را نمی گیرم زیرا قبلا گفتم و هیچ اتفاقی نیفتاد و کلام من تاثیری ندارد.

وی با اشاره به وضعیت داوری بازی های مس ادامه داد: ما یک شهرستانیم و بچه شهرستانی هم هستیم و توی سرمان می زنند.

ربیعی در پاسخ به سئوالی در خصوص سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: گل‌محمدی یکی از بهترین مربیان ایران است و این تیم چهار پنج ملی پوش دارد که در جام جهانی بودند و تیم خوبی هستند.

وی افزود: بازی خوبی جلوی پرسپولیس ارائه‌ کردیم و همین بازی را باید در ۶ هفته آینده ادامه دهیم و به خودم اجازه نمی دهم در مقابل تیم مقابل صحبت کنم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف مس رفسنجان رفت و با یک گل پیروز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha