۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85070889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز: نقش آفرینی بین المللی انقلاب اسلامی در ۱۲ فروردین آغاز شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز با صدور پیام تبریک به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ۱۲ فروردین ماه به واسطه اکثریت آرای عموم مردم به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد تا این کشور قدرتمند در سپهر سیاست بین الملل نقش آفرینی خود را آغاز کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز؛ در متن پیام مجتبی عبداللهی آمده است : نظام اسلامی در۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ گفتمانی نوین برای محرومان و مستضعفان با مؤلفه‌های استکبار ستیزی، عدالت‌خواهی و استقلال طلبی که نوید بخش وعده الهی غلبه حق بر باطل آغاز کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک مجدد سال ۱۴۰۲، تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.
امیدوارم در این سال که با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به عنوان سال "مهار تورم و رشد تولید " نامگذاری شده است، با برنامه‌ریزی مسوولان و حمایت همه جانبه ملت بصیر و ولایت‌مدار در جهت حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی و رفع موانع و مشکلات پیش رو در جهت رونق اقتصادی گام های موثری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha