۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85070959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایش هوایی و مستمر سواحل خلیج فارس در استان بوشهر با جایروپلن

بوشهر-ایرنا- رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جایروپلن این اداره کل همزمان با طرح گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین ماه ۳۱ سورتی پرواز به مدت زمان ۲۲ ساعت انجام داده است .

حجت خسروی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با فعالیت جایروپلن همسو با اهداف عالیه سازمان در تحقق نظارت بر انجام ایمن فعالیت‌های گردشگری دریایی نظارت بسیار خوب و موثری بر سواحل استان انجام شد.

وی افزود: در این پروازها عملیات پایش و نظارت هوایی به وسیله جایروپلن ملکی و تحت مدیریت و راهبری مستقیم اداره کل نتایج و بازخورد بسیار خوبی برای اجرا ایمن طرح گردشگری دریایی استان بوشهر داشته است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با پروازهای مستمر جایروپلن، فعالیت های گردشگری تحت نظارت ویژه قرار گرفت تا متخلفان احتمالی در کمترین زمان ممکن مورد رصد واقع و در صورت نیاز اعمال قانون شوند.

وی افزود: جایروپلن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از زمان آغاز بکار، دستاوردهای بسیار ارزشمندی نیز در حوزه امدادرسانی و مقابله با آلودگی های دریایی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha