۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۰۲
کد خبر: 85071303
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

از جدال در صدر جدول بوندسلیگا تا گلزنی آزمون برای بایرلورکوزن

تهران- ایرنا- هفته بیست‌وششم رقابت‌های فوتبال آلمان در شرایطی پیگیری شد که تیم یونیون برلین رده سومی خود را به یک امتیازی بایرن مونیخ رساند و بایرلورکوزن در شبی که سردار آزمون را در اختیار داشت برابر شالکه به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا، روز دوم از هفته بیست‌وششم رقابت‌های فوتبال آلمان (بوندسلیگا) امروز و از ساعت ۱۷ با برگزاری ۵ دیدار به صورت هم‌زمان پیگیری شد که طی آن یونیون برلین در خانه و با برتری ۳ بر صفر اشتوتگارت را از پیش رو برداشت. با این نتیجه یونیون برلین ۵۱ امتیازی شد و تنها یک امتیاز با بایرن مونیخ رده دومی فاصله دارد. البته مونیخی‌ها تا ساعتی دیگر و از ساعت ۲۰ به وقت تهران در دیداری خانگی پذیرای دورتمند صدرنشین هستند و باید دید جدال مدعیان بوندسلیگا با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

در دیگر دیدار برگزار شده شالکه با ۳ گل مغلوب بایرلورکوزن شد، سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن از دقیقه ۶۶ و به جای امینه آدلی به زمین آمد و در وقت‌های اضافه این دیدار با ضربه‌ سر دیدنی سومین گل تمیش را به ثمر رساند تا سهمی در برتری لورکوزن در این هفته داشته باشد.

در ادامه این دیدارها فرایبورگ در خانه به مصاف هرتابرلین رفت که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ماینتس نیز در دیداری خارج از خانه با ۳ گل لایپزیش را در هم کوبید و در آخرین بازی جدال تیم‌های ولفسبورگ و آگزبورگ با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha