ممنوعیت تردد خودروهای سنگین حمل بار در محورهای مواصلاتی ایلام

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از تمهیدات ترافیکی و آمادگی این پلیس در روز سیزده فروردین خبر داد و گفت: ۷۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس در محورهای این استان مستقر است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابوالفضل کهزادی، در گفت و گو با خبرنگاران، اطهار کرد: تحقق شعار ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ «نشاط، بهار،پرهیز از خطر،آرامش در سفر» است و پلیس راه انتظامی استان ایلام با تمام امکانات، تجهیزات و توان نیروها، آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی است.

وی افزود: پلیس راه انتظامی استان با ۷۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی و مناطق تفریحی و تفرجگاهها، آمادگی در برقراری امنیت ترافیکی روز سیزده فروردین ۱۴۰۲ را دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: ممنوعیت ترافیکی در روز ۱۳ فروردین شامل تریلر، کامیون و کامیونت در کلیه محورهای برون شهری به استنثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی و مواد غذایی و دارای مجوز می باشد.

سرهنگ کهزادی تصریح کرد: باتوجه به اینکه بازگشت مسافران نوروزی با بازگشت مردم از مناطق گردشی در روز ۱۳ فروردین تداخل پیدا می‌کند به مسافران توصیه می‌کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

وی ابراز کرد: به مسافران نوروزی توصیه می شود سرعت مطمئنه، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد، عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، درآغوش نگرفتن اطفال هنگام رانندگی، عدم حمل مسافر در قسمت بار و عدم خوردن و آشامیدن که موجب حواس پرتی و عدم تمرکز راننده می شودرا حتما رعایت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha