آماده‌باش ۷۲ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس کرمانشاه در روز طبیعت

کرمانشاه- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آماده‌باش همه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی در روز ۱۳ فروردین ماه گفت: ۷۲ پایگاه شهری و جاده‌ای در روز طبیعت در سطح استان فعال است.

مسعود قلعه سفیدی شنبه‌شب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تمهیدات اورژانس پیش بیمارستانی برای روز طبیعت در کرمانشاه افزود: آمبولانس‌های جاده‌ای در حاشیه جاده‌ها و مقابل پایگاه‌های استان برای آرامش بخشی به مسافرین و امدادرسانی فوری و به موقع به افراد حادثه دیده استقرار یافته است.

وی استفاده از ظرفیت اورژانس هوایی در صورت نیاز، فعالیت ۲۴ ساعته واحدهای دیسپچ، MCMC و EOC، تشکیل تیم‌های نظارتی برای پایش و ارزیابی کارکنان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی،آماده‌باش بیمارستان‌ها برای پذیرش سریع و بموقع مصدومین احتمالی و به کارگیری ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس را از دیگر اقدامات اورژانس کرمانشاه برای روز ۱۳ فروردین اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه ۶۸ پایگاه اورژانس شامل ۳۱ پایگاه شهری و ۳۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی با همکاری هوانیروز دارد و همچنین ۱۴۴ آمبولانس، ۲ اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس موتوری در اختیار دارد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع وسعت دارای ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

مردم کرمانشاه در این روز راهی دشت‌ها، بوستان‌ها و اماکن گردشگری استان می‌شوند و روز طبیعت را با شادی در کنار خانواده‌های خود سپری می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha