۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85071596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان درروز طبیعت البرز

۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85071596
ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان درروز طبیعت  البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از مردم این استان خواست در روز طبیعت تا قبل از افطار به حرمت ماه مبارک رمضان از روزه خواری در ملاء عام خودداری کنند. 

سردار حمید هداوند روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن آمادگی کامل پلیس البرز برای اجرای تمهیدات انتظامی و ترافیکی در روز طبیعت اظهار کرد: پلیس به عنوان خدمتگزار مردم در شرایط مختلف وظیفه دارد تا زمینه امنیت و آرامش شهروندان را فراهم و برابر قانون با هنجارشکنان و مخلان امنیت برخورد کند.

وی با اشاره به استقرار نیروها در پارک ها و بوستان های سطح شهر در روز طبیعت ، همکاری و همراهی مردم با پلیس را زمینه ایجاد نظم و امنیت در شهر دانست و خاطرنشان کرد:پلیس از مردم و برای مردم است و تمام اقداماتی که انجام می دهد برای امنیت و آرامش شهروندان است.

وی بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

هداوند خاطرنشان کرد: مردم به ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی با احترام به حرمت ماه مبارک رمضان ، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.
وی افزود: اماکن پذیرایی برای عرضه غذای سرد و گرم یک ساعت قبل از افطار مجاز به فعالیت هستند.
فرمانده انتظامی استان البرز همچنین بر رعایت شئون اسلامی و اصول بهداشت فردی و اجتماعی در کلیه واحدهای صنفی و اماکن عمومی تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha