رتبه سوم در تسخیر کلاغ‌ها؛ سهمیه منچستریونایتد در خطر

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نیوکاسل موفق شد با برتری ۲ بر صفر در مقابل منچستریونایتد به رتبه سوم صعود کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های نیوکاسل و منچستریونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه سنت جیمزز پارک با قضاوت استوارت اتول برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر نیوکاسل به پایان رسید.

ادی هاو در این دیدار آلمیرون و کرافت به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و در مقابل کاسمیرو، اریسکن، فن‌ده‌بیک و گارناچو برای شیاطین سرخ غایب بودند.

هر ۲ تیم با برنامه برای بهبود و پیشرفت حرکت می‌کنند و برای جایگاه سوم جدول می‌جنگند. جدال امروز آن‌ها فراتر از ۳ امتیاز و رده سوم جدول بود و تقریبا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسنده کرده‌ بودند.

بازی در نیمه اول سرعت بسیار خوبی داشت و هر ۲ تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

رتبه سوم در تسخیر کلاغ‌ها؛ سهمیه منچستریونایتد در خطر

رتبه سوم در تسخیر کلاغ‌ها؛ سهمیه منچستریونایتد در خطر

نیوکاسل نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و سرانجام توانست در دقیقه ۶۵ روی یک کار تیمی زیبا توسط جوزف ویلوک به گل اول خود دست پیدا کند.

حملات کلاغ‌ها ادامه داشت و در دقیقه ۸۸ کالوم ویلسون مهاجم تعویضا این تیم روی ارسال کایران تریپیه توانست گل دوم را به ثمر برساند تا در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر نیوکاسل به پایان رسید.

با این نتیجه نیوکاسل ۵۰ امتیازی شد و جایگاه منچستریونایتد را در رتبه سوم گرفت. منچستریونایتد نیز با همین امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha