۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۴۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85071975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروهان های قدس به حالت آماده‌باش کامل درآمدند

۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۴۵
کد خبر: 85071975
گروهان های قدس به حالت آماده‌باش کامل درآمدند

تهران-ایرنا-گروهان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه یکشنبه شب از آماده باش کامل نیروهای خود خبر داده است.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین به نقل از برخی منابع که به نامشان اشاره نکرده، افزود: آماده‌باش گروهان‌های قدس در غزه مرتبط با حوادث و رخدادهای جاری در مسجد الاقصی، تعرض و حملات مکرر اشغالگران صهیونیست به این مکان مقدس و احتمال حمله دشمن صهیونیستی به غزه است.

این تحولات همزمان با آن رخ می‌دهد که نظامیان اشغالگر صهیونیست به مصلای قبلی حمله کرده و نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی را به زور بیرون کردند.

از سوی دیگر منابع خبری شامگاه یکشنبه گزارش دادند که شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیستی منازل فلسطینیان را در شهرک صوریف در شمال الخلیل مورد حمله قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه های واهی یکشنبه شب گذشته نیز به مسجدالاقصی حمله کرده و چندین فلسطینی معتکف و درحال نیایش در ماه مبارک رمضان را بازداشت کردند.

این افراد به بهانه احتمال وقوع نافرمانی مدنی، بصورت غیرقانونی توسط نظامیان صهیونیستی بازداشت شدند.

رژیم صهیونیستی برای آن که افکار عمومی جهان نتواند از ماهیت این اقدامات اطلاع پیدا کند، ضمن ممانعت از ورود فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی، تلفن‌های همراه آنها را که به دنبال ثبت تصاویر این اقدامات غیرقانونی بودند؛ ضبط کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha