۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 85072485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاپیتان تیم ملی واترپلو: توجه بیش از حد به فوتبال همه ورزشکاران را اذیت می‌کند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی واترپلو درباره تقدیر از این تیم پس از نایب قهرمانی در آسیا، گفت: اگر کمی هم به ما توجه شود، خوب است. همه ورزشکاران دغدغه مالی دارند و توجه بیش از اندازه به فوتبال باید تغییر کند، چراکه باعث اذیت و ناراحتی ورزشکاران سایر رشته‌ها می‌شود.

حامد ملک‌خانبانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص عملکرد تیم ملی واترپلو در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مقام دوم این رقابت‌ها، اظهار داشت: درست است که خیلی‌ها انتظار کسب مقام و مدال را از این تیم نداشتند اما به گواه تمام کارشناسان در مسابقات قبلی هم با بدشانسی نتوانستیم جایگاه واقعی را محقق کنیم و خوشبختانه این بار خودمان را ثابت کردیم.

وی ادامه داد: در این مسابقات توانستیم سهمیه مسابقات جهانی برلین را کسب کردیم. نمی‌دانم برنامه فدراسیون برای کادرفنی و سرمربی چیست اما به نظرم هرچه زودتر باید شرایط و تدارکات مهیا شود تا اردو را آغاز کنیم و مسابقات جهانی را با نتیجه خوبی پشت سر بگذاریم. در حال حاضر فاصله ما با تیم‌های برتر آسیا خیلی کم است و این دستاورد را مدیون زحمات الکساندر چریچ و وحید رضایی، مربیان سابق تیم ملی و زحمت مسئولین فدراسیون و کادرفنی تیم ملی هستیم.

کاپیتان تیم ملی واترپلو: توجه بیش از حد به فوتبال همه ورزشکاران را اذیت می‌کند

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران در مورد تاثیر مربی ایرانی در کسب مقام دوم آسیا برای اولین بار در تاریخ این ورزش، عنوان کرد: این که کدام مربی بالاسر تیم باشد را من نمی‌توانم تعیین کنم اما نظر شخصی‌ام این است که کادرفنی ایرانی می‌توانند بیشتر در خدمت تیم ملی باشند. باید صد در صد دانیال خاکبان را در کنار تیم حفظ کنند. با این حال اگر سرمربی خارجی مثل الکساندر چریچ برای تیم بیاورند به نظرم بهتر می‌توانیم نتیجه بگیریم و در کنار او باید روی مربیان ایرانی حساب کرد و مربیان خوبی را پرورش داد.

ملی‌پوش واترپلو ایران درباره برخورد مسئولین و مدیران پس از کسب مقام دوم آسیا گفت: از محسن رضوانی، رئیس فدراسیون انتظاری نداشتیم که حتی تیم را اعزام کند زیرا مشکلات مالی بسیاری وجود داشت اما با این حال پس از پیروزی تیم مقابل قزاقستان یک جایزه‌ ۱۵۰ دلاری را نقدی به ما پرداخت کرد. از مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انتظار داریم که حمایتی از ما انجام دهند تا حد اقل یک انگیزه کوچکی قبل از بازی‌های آسیایی برای ما ایجاد شود. اگر کمی از توجهات فوتبال را برای ما بگذارند چیزی نمی‌شود. همه ورزش‌ها مثل ما این دغدغه مالی را دارند و این اهمیت بیش از اندازه به فوتبال باید تغییر کند زیرا کم‌کم باعث اذیت همه ورزشکاران می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha