واگذاری زمین به شورای اسلامی استان‌ها

تهران - ایرنا - رئیس دبیرخانه شورای عالی استان ها گفت: حسب دستور وزیر راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن در نامه‌ای به مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها، از آن‌ها خواسته تا نسبت به معرفی زمین با کارکرد اداری برای تأمین فضای اداری شوراهای اسلامی استانها به این سازمان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از شورای عالی استان‌ها، احمد صادقی با اشاره به دستاوردهای اجلاس چهاردهم شورای عالی استان‌ها، گفت: با درخواست رئیس شورای عالی استان‌ها از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری زمین در مراکز استان‌ها جهت تأمین فضای اداری شوراهای اسلامی استان، گام نخست در این راستا برداشته شد و وی دستور لازم در این خصوص را صادر کرد.

وی افزود: حسب دستور وزیر راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن در نامه‌ای به مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها، از آن‌ها خواسته تا نسبت به معرفی زمین با کارکرد اداری به این سازمان اقدام کنند.

رئیس دبیرخانه شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، این موضوع هر چه سریع‌تر عملی شود و شاهد این باشیم تا شوراهای اسلامی استان دارای ساختمان و محیط مستقل باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha