آغاز فعالیت‌های دوچرخه‌سواری با برگزاری اردوها و ۲ اعزام برون‌مرزی

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: رکاب‌زنان کشورمان خود را برای حضور در دو رویداد برون‌مرزی در اردیبهشت‌ماه سال جاری آماده می‌کنند که بر این اساس تمرینات آنها در حال برگزاری است.

محمود وفایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به رویدادهای مهمی که این فدراسیون در سال جاری دارد کار خودمان را با جدیت آغاز کرده‌ایم و در نظر داریم جدا از مباحث داخلی در رقابت‌های برون‌مرزی نیز حضوری موفق داشته باشیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس رکاب‌زنان کشورمان قرار است در دو رویداد برون‌مرزی در ابتدای سال شرکت کنند. در تور ترکیه تیم امید ایران حضور خواهد یافت و رکاب‌زنان جوان کشورمان در بخش آقایان از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه باید به مصاف رقبای خود بروند. از سویی دیگر تور ازبکستان را هم در پیش داریم که تیم ملی ایران در قالب تیم مس‌سونگون راهی این رقابت‌ها می‌شود که این مسابقه نیز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و در این رویداد ترکیبی از آقایان و بانوان را اعزام می‌کنیم.

او با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان در گلاسگو تاکید کرد: مراحل اعزام تیم به این رویداد هم در دستور کار است و طبق برنامه باید مردادماه سال جاری در اسکاتلند در دو بخش آقایان و بانوان در پیست و جاده به میدان برویم.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری یادآور شد: در سال جاری مسابقات مهم دیگری را هم در پیش داریم از جمله مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر خرداد و اوایل تیر برگزار خواهد شد و همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو که باید با تمام توان در آن به میدان برویم.

وفایی از برگزاری طرح استعدادیابی در این رشته هم گفت و افزود: در سرعت و نیمه استقامت و در گروه جوانان کار خودمان را آغاز کردیم و در دو بخش آقایان و بانوان نفرات مستعد را شناسایی خواهیم کرد، همچنین ۱۲ رکابزن به اردوی تدارکاتی تیم های ملی استقامت و نیمه استقامت بانوان و ۲۵ رکابزن به اردوی آقایان فرخوانده شدند که از ۱۹ فروردین ماه کار را خود را آغاز خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha