۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85073392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شوش توزیع شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85073392
یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شوش توزیع شد

دزفول - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش با اشاره به مرحله نخست طرح اطعام مهدوی در این شهرستان گفت: یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

غلامحسین نظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان در نخستین رزمایش توزیع سبدهای غذایی برای نیمی از خانواده‌های نیازمند این شهرستان سبد معیشتی تهیه و توزیع شد.

وی ادامه داد: هر سبد غذایی شامل برنج، روغن، عدس، ماکارونی و رب گوجه است که هزینه این سبدها با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شوش، خیران و نیکوکاران و برخی شرکت‌های بخش خصوصی این شهرستان تامین شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش بیان کرد: تهیه یک هزار بسته معیشتی دیگر برای خانوارهای نیازمند باقیمانده نیز در دستور کار است تا با کمک خیران و مردم نوع دوست شوش تا پایان ماه مبارک رمضان این اقلام خریداری و بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح اطعام ایتام از ابتدای ماه مبارک رمضان در این شهرستان افزود: تاکنون سه هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع و تا پایان ماه رمضان نیز سه هزار پرس غذای گرم دیگر بین این خانوارها توزیع می‌شود.

۲ هزار خانواده مددجو، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شوش قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha