اسماعیلی: دوره طلایی فرهنگ، هنر و رسانه را تجربه خواهیم کرد

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در لایحه بودجه به تصویب دولت و مجلس رسیده است، گفت: دوره طلایی را در این دوره به زودی تجربه خواهیم کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه دیدار نوروزی با معاونان، مدیران و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی ایرنا مبنی بر اینکه خبر خوش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه چیست؟ اظهارداشت: تمامی زیرساخت‌های لازم برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای فراهم شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در لایحه بودجه به تصویب دولت و مجلس رسیده و هم در برنامه هفتم پیش‌بینی‌های خوبی شده است و ان شاءالله دوره طلایی را در این دوره به زودی تجربه خواهیم کرد.

حوزه فرهنگ، هنر و رسانه گشایش‌های فوق العاده خوبی را در لایحه بودجه ۱۴۰۲ تجربه کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ با همت همکارانم در بخش‌های مختلف و تلاش‌های مستمر دوستان در حوزه‌های مربوطه برای نخستین بار حوزه فرهنگ، هنر و رسانه گشایش‌های فوق العاده خوبی را تجربه کرد.

اسماعیلی ادامه داد: برای سال جاری، در حال تامین و فراهم کردن همه زیرساخت‌های لازم در این راستا هستیم که بخش مهمی از آن اتفاق افتاده است.

وی افزود: ما امروز وقتی به این برنامه و لایحه پیش رو نگاه می‌کنیم می‌بینیم همه آن اتفاق‌هایی که انتظارش را می‌کشیدیم در این مجموعه پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: امسال فضای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای باید پررونق‌تر از گذشته باشد و اتفاق‌های مهمی شکل بگیرد.

دیدار نوروزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه روز سه‌شنبه در تالار اجتماعات سازمان سینمایی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha