۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۲۸
کد خبر: 85073886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جام حذفی آلمان؛ حذف بایرن‌مونیخ در دقیقه ۹۵

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۲۸
کد خبر: 85073886
جام حذفی آلمان؛ حذف بایرن‌مونیخ در دقیقه ۹۵

تهران- ایرنا- مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان با حذف مدعی جام و برتری آینتراخت فرانکفورت همراه بود.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ و در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات از ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته(سه شنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان فرایبورگ بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که آخرین تقابل آنها در جام حذفی به سال ۲۰۰۵ باز می‌گشت که با پیروزی ۷ بر صفر مونیخی‌ها به پایان رسیده بود.

دایو اوپامکانو در دقیقه ۱۹ شاگردان توماس توخل را پیش انداخت اما نیکولاس هوفلر در دقیقه ۲۷ کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم این دیدار، تلاش دو تیم تا ثانیه‌های پایانی به نتیجه نرسید و در شرایطی که همه خود را آماده بازی در وقت‌های اضافه می‌کردند لوکاس هولر در دقیقه ۹۵ و از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن مونیخ را باز و این تیم را در برابر هواداران این تیم از دور مسابقات حذف کرد.

جام حذفی آلمان؛ حذف بایرمونیخ در دقیقه ۹۵

پیش از این دیدار نیز تیم‌های آینتراخت فرانکفورت و یونیون برلین به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری میزبان به پایان رسید. در این مسابقه که در ورزشگاه بانک‌پارک برگزار شد میزبان خیلی زود و در دقایق ۱۱ و ۱۳ توسط رندال کولو موآنی به گل رسید تا او با ۲ گلی که در ۲ دقیقه به ثمر رساند نقش مهمی در این دیدار و برتری تیمش داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha