۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۳۸
کد خبر: 85073893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چلسی بدون پاتر هم نبرد/ لیورپول خوش‌شانس بود

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۳۸
کد خبر: 85073893
 چلسی بدون پاتر هم نبرد/ لیورپول خوش‌شانس بود

تهران- ایرنا- چلسی و لیورپول در حساس‌ترین دیدار امشب لیگ برتر انگلیس به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های لیگ‌ برتر انگلیس شب گذشته سه‌شنبه با انجام بازی حساس چلسی و لیورپول معوقه از هفته هشتم از ساعت ۲۲:۳۰ پیگیری شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که هم چلسی و هم لیورپول در حال تجربه یک فصل سخت و به دور از انتظار هستند، به طوری که بر خلاف فصل‌های گذشته جایی در بین مدعیان پلیمر لیگ ندارند و رده‌های یازدهم و هشتم جدول را پیش از این دیدار در اختیار داشتند.

 چلسی بدون پاتر هم نبرد/ لیورپول در استمفوبریچ خوش‌شانس بود

چلسی در حالی پا به این گذاشت که مدیران تیم لندنی پس از نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر، گراهام پاتر را اخراج کردند تا با این شوک آبی‌های لندن به مصاف لیورپول بروند.

بازی در نیمه اول متعادل دنبال شد و دو تیم با ارائه یک فوتبال رو به جلو برای کسب سه امتیاز تلاش کردند، چلسی در دقیقه ۱۶ حتی به گل هم رسید اما گل ریس جیمز پس از بازبینی با استفاده از کمک داور ویدئویی توسط آنتونی تیلور مردود اعلام شد.

 چلسی بدون پاتر هم نبرد/ لیورپول در استمفوبریچ خوش‌شانس بود

نیمه اول با وجود سرعت بالا بدون گل به پایان رسید تا چلسی و لیورپول برای برتری چشم به نیمه دوم داشته باشند.

نیمه دوم را هم‌ آبی‌های لندن و قرمزهای‌ لیورپول هجومی آغاز کردند، هر چند در این نیمه چلسی که در خانه بازی می‌کرد خطرناک‌تر ظاهر شد و در دقیقه ۵۰ کاوی هاویتزر چلسی به گل رساند اما برای دومین بار تیلور پس از استفاده از کمک داور ویدئویی، گل چلسی را نپذیرفت تا وی ای آر سد محکمی برابر آبی‌ها برای باز کردن دروازه آلیسون بکر باشد.

 چلسی بدون پاتر هم نبرد/ لیورپول در استمفوبریچ خوش‌شانس بود

در ادامه لیورپول بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما آنها در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه چلسی موفق نبودند. در دقایق پایانی اما فشار چلسی بیشتر شد اما در نهایت دو تیم به تساوی رسیدند و چهارمین تساوی بدون گل چلسی و لیورپول ثبت شود.

چلسی با این تساوی ۳۹ امتیازی و در رده یازدهم باقی ماند اما لیورپول با این یک امتیاز ۴۳ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به برنتفورد با یک پله صعود، در رده هشتم قرار گرفت.

در سایر دیدارهای امشب سه بازی معوقه از هفته هفتم هم برگزار شد، برایتون ۲ بر صفر برابر بورنموث به برتری رسید، لیدز ۲ بر یک ناتینگهام فارست را از پیش رو برداشت و لسترسیتی هم ۲ بر یک مغلوب آستون ویلا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha