امام جمعه مهریز: حوزه صنعت و معدن از آموزش‌های فناور استفاده کند + فیلم

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز یزد با اشاره به اینکه حوزه صنعت، معدن و تجارت بسیار پیچیده است گفت: باید با عمق بخشیدن به آموزش‌ها، فناور پایه کردن تولید و دانش بنیان شدن شرکت‌ها، پیچیدگی‌های این بخش را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی سه‌شنب شب در آیین معارفه رییس جدید اداره صمت مهریز با تاکید بر اینکه صنعت، نیازمند تقویت تفکر است افزود: برنامه‌ریزی آموزشی ما به نحوی است که به این عنصر مهم توجه جدی نشده و این امر سبب شده روحیه خلاقیت و کارآفرینی در جوانان وجود نداشته باشد و همه جوانان در انتظار ایجاد شغل توسط دولت باشند.

همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: صنایع و معادن در کنار مردم و سایر دستگاه‌ها نقش اصلی در تحقق شعار سال دارند و باید ماموریت خود را انجام دهند.

محمد کاظم صادقیان افزود: همکاری بخش‌های مختلف برای اجرای تحقق شعار سال کاری مهم و ضروری است و باید همه ماموریت خود را در کنار تشکل‌ها و سازمان‌ها انجام دهند.

وی در ادامه به اهمیت تفویض اختیار به ادارات مرتبط در سطح استان برای شتاب بخشیدن به امور و خدمت به مردم اشاره کرد که جزو اهداف و برنامه محوری است و امسال با جدیت در چارچوب مقررات در بخش‌های مختلف اقدام و نقش مهمی در خدمت به آحاد جامعه دارد.

این مسئول از تلاش مدیران مهریز و فعالیت‌های صورت گرفته قدردانی کرد و گفت: در این شهرستان شرایط خوب و تعامل سازنده‌ای بین مردم و مسئولان با صمت وجود دارد و برای رسیدن به همه اهداف باید روز به روز تقویت شود.

صادقیان همچنین از فعالیت یک هزار و ۷۰۰ صنف فعال در مهریز و همچنین صنایع و معادن مختلف اشاره کرد که در سال‌های گذشته اقدامات صورت گرفته و با همکاری و همراهی مردم و مسئولان روز به روز شاهد شکوفایی ظرفیت‌ها و خدمات اقشار جامعه خواهیم بود.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز به ظرفیت‌های صنعت و معدن و تجارت شهرستان و ضرورت نظارت بر اقدامات و اینکه نباید صنایع آبخواه و آلاینده در شهرک‌های صنعتی منطقه مستقر شود از تلاش‌های صورت گرفته در شهرستان قدردانی و تداوم آن را خواستار شد.

در این نشست از سید محمدرضا حسینی منش قدردانی و محمد امیری رییس جدید اداره صمت مهریز شد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha