۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85074595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ تُن گوشت مرغ منجمد در خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۷۰۰ تُن گوشت مرغ منجمد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح بازار این استان توزیع شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمد محمدزاده روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان خراسان شمالی اظهار کرد: جوجه ریزی مناسبی در سال گذشته انجام که این مهم منجر به ذخیره سازی شد و برای توزیع محدودیتی نیز وجود ندارد.

وی افزود: علاوه بر این روزانه ۶۱ تن گوشت مرغ گرم نیز در سطح فروشگاه های این استان در این ایام توزیع شده است و اینک نیز ادامه دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای ایام فروردین ۲۲۶ هزار و ۸۳۰ قطعه جوجه ریزی در سطح مرغداری این استان انجام شده است که از این میزان حدود ۴۰۰ تن گوشت مرغ تولید خواهد شد.

وی افزود: در ایام عید ۷۰۰ تن برنج هندی، ۶۷ تن شکر خام و ۷۵ تن شکر صنفی نیز به این خطه سهمیه داده شد.

افزایش نظارت بر بازار

استاندار خراسان شمالی بر افزایش نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم تاکید دارند که در این خصوص باید برنامه ریزی شود.

محمد رضا حسین نژاد افزود: با توجه به اینکه نقشه راه کشور در سال جاری در راستای مهار تورم و رشد اقتصادی است باید سهم خود را در این راستا ایفا کنیم.

وی افزود: در اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان و همکاری فروشگاه های بزرگ برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است که امیدواریم در سال جدید اقدامات حوزه بازار قوی تر انجام شود تا شاهد تحقق شعار سال باشیم.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: تمام فروشگاه های بزرگ استان در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی همکاری های لازم را داشته باشند .

وی با تاکید بر تکمیل اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان استان گفت: با بازدیدهای میدانی از برخی روستاها گلایه هایی وجود داشت اما باید با پیگیری های کشوری برخی نواقص این حوزه مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد تا شاهد خارج شدن غیر قانونی آرد از چرخه نانوایی ها نباشیم و همچنین نان مورد نیاز هر خانوار مشخص شود.

وی افزود: در حوزه توزیع گوشت قرمز و مرغ به دلیل استفاده از تولیدات خود استان جزو استان‌های پیشرو کشور بودیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha