۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85074658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین مورد نیاز بیمارستان تامین اجتماعی  شهر هشتگرد تامین شد

کرج - ایرنا - فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد: حدود ۱۸ هزار متر مربع زمین برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شهر هشتگرد این شهرستان تامین شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا البرزی روز چهارشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه بین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و شهرداری شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ افزود: طبق این تفاهم نامه یک قطعه زمین به مساحت حدود ۱۸ هزار متر مربع در شهرک کوثر شهر هشتگرد برای احداث این بیمارستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تحقق این رویداد مهم یک اتفاق بسیار خوبی است که پس از مدت ها تلاش مسوولان منطقه ، مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ، شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد به عنوان یک هدف در مسیر خدمت به مردم منطقه در حوزه درمان محقق شده است .

فرماندار ساوجبلاغ افزود : از سنوات قبل بحث راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی شهر هشتگرد در دستور کار اعضای شورای اسلامی این شهر و حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز قرار گرفته است که از مرداد سال ۱۴۰۱ پرونده راه اندازی این پروژه مهم را با جدیت دنبال شد.

البرزی گفت : در نشست های متعدد توانستیم اختلاف نظرها و مواد قرارداد بین شهرداری شهر هشتگرد و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برطرف کنیم و واگذاری زمین به منظور احداث بیمارستان تامین اجتماعی این شهر را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: مساحت زمین این بیمارستان تا ۲۳ هزار متر مربع قابل افزایش است که امیدواریم یک مرکز درمانی مناسب برای ساکنان شهر هشتگرد احداث شود.

شهر هشتگرد با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر اکنون دارای یک بیمارستان دولتی فعال  است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha