سرپرست فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۲۷
کد خبر: 85074853
سرپرست فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

کرمانشاه - ایرنا- محمدرضا آمویی در مراسمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد و از زحمات ۹ ماهه ابراهیم رحیمی زنگنه در سمت سرپرست فرمانداری قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیمی زنگنه در این مراسم که عصر چهارشنبه در ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، گفت: ۶۵۰ میلیارد تومان بودجه سال گذشته شهر کرمانشاه بود که با اولویت مناطق محروم تقسیم شده است.

وی افزود: بعد از ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز روستاهایی داریم که مشکل تنش آبی دارند و در مدت سه ماه از عمر مدیریت خود با ۷۰ تحصن آبی مواجه بودم.

رحیمی زنگنه ادامه داد: سه ماه دیگر از ۹ ماه خدمتم در سمت سرپرستی فرمانداری درگیر اغتشاشات شدم که خوشبختانه با کمترین آسیب و خسارت توانستیم اوضاع را با کمک شورای تامین مدیریت کنیم.

وی در ادامه گفت: شهر کرمانشاه ۴۰۰ هزار حاشیه نشین دارد و محروم ترین نقاط استان لزوما دورترین نقاط آن نیست بلکه محلات حاشیه کرمانشاه مانند ده پهن، آقاجان، کرناچی و غیره است.

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

آنچنان که رحیمی زنگنه بیان داشت: فقط در شهرک کرناچی کرمانشاه ۲۴۰ خانه در بستر رودخانه به صورت غیرمجاز ساخته شده است که باید تعیین تکلیف شوند.

سرپرست سابق فرمانداری کرمانشاه گفت: شهر کرمانشاه بیش از ۵۷ درصد جمعیت استان را در خود جای داده و ۸۰ درصد صنعت استان نیز متعلق به این شهر است.

رحیمی زنگنه افزود: ما در شهر کرمانشاه ۶۰ اثر ملی ثبت شده داریم که در بین تمام شهرهای کشور بی نظیر است، هرچند متاسفانه در طول تاریخ به بافت فرهنگی کرمانشاه آسیب وارد شده است.

وی تاکید کرد: طرح تعریض خیابان مدرس اشتباه است و باید این خیابان سنگ فرش شود ضمن اینکه طرح سنگ فرش محله فیض آباد را نیز آغاز کرده ایم.

این استاد دانشگاه در پایان گفت: متاسفانه در عمر کوتاه سرپرستی من در فرمانداری حتی فرصت معرفی معاونانم را نداشتم با این حال تلاش شد تا در راستای مدیریت علمی شهر شوراهای هم اندیشی با شرکت اساتید دانشگاه در موضوعات آب، معماری ، فرهنگی و اقتصادی برگزار شود.

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

در ادامه این مراسم محمدرضا آمویی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه نیز گفت: تلاش می کنم تا عملکردم بر مبنای تفکر و اندیشه باشد و پیگیر مطالبات مردمی خواهم بود.

وی که از فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه مامور به وزارت کشور شده است، افزود: طبق بیانیه جدید وزارت کشور در خصوص حجاب هیچگونه عقب نشینی از ارزش های دینی نخواهیم داشت و سعی خواهیم کرد که با هماهنگی با دستگاه ها رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

آمویی تاکید کرد: با مردم عهد می بندم که آرامش و آسایش خودم را فدای مردم کنم و با برنامه ریزی، سیاست های دولت مردمی را اجرا کنم.

تلاش در جهت ارتقا امنیت اقتصادی همچنین نگاه فراگیر به اقتصاد مقاومتی و نیز توجه به دغدغه معیشت مردم دیگر موضوعاتی بود که آمویی به آن اشاره داشت.

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه در پایان از طرح خود برای جمع آوری معتادان متجاهر و نیز متکدیان و کودکان کار برای جلوگیری از خدشه دار شدن سیمای شهر خبر داد.

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha